50 slov nebo méně

Železa Callaway Steelhead XR Pro jsou o něco menší než Steelhead XR, ale mají podobnou míru odpouštění. Solidní železa pro hráče střední úrovně.

Úvod

Letošní znovuzavedení želez Steelhead mělo velký podíl na tom, že se Callaway stal nejprodávanější značkou želez v golfu. Letos se rodina Steelhead rozšířila o model Pro. Vzali jsme si sadu na testovací jízdu, abychom zjistili, v čem jsou jiná.

Vzhled

Železa Callaway Steelhead XR Pro vypadají podobně jako standardní Steelhead XR. Nejzřetelnějším rozdílem je povrchová úprava – model Pro má tmavý povrch, díky kterému vypadá menší, standardní má matný chrom. Model Pro je také menší a více „hráčský“ – kratší délka čepele, menší offset, tenčí horní linie – ale rozdíly nejsou jako den a noc. Pro někoho, kdo přechází z holí SGI, by Steelhead XR Pro měly působit velmi uklidňujícím dojmem.

Zvuk &Cit

Stejně jako Steelhead XR, i železa Callaway Steelhead XR Pro využívají firemní technologii 360 Face Cup, která maximalizuje rychlost míče a odpouštění. Stejně jako standardní model Steelhead XR i model Pro používá vrstvu polyuretanu, která pohlcuje nežádoucí vibrace. Kombinace těchto dvou věcí vytváří tvář, která je univerzálně horká, ale minimalizuje zpětnou vazbu.

Výkon

Jednou z věcí, kterou jsme pozorovali v našich recenzích a v pořadu Golf Myths Unplugged, je, že došlo k obrovskému pokroku u želez s dutou zadní částí pro hráče. Větší SGI železa jsou stále vrcholem odpouštění, ale lepší hráči mohou využívat většinu výhod těchto holí v mnohem menších železech. Železa Steelhead XR Pro jsou ukázkovým příkladem tohoto trendu.

Na launch monitoru jsem pozoroval, že malé až středně velké mishity zaplatily menší cenu v podobě ztracené rychlosti míče. Stejně tak tyto hole vypouštěly tenké rány na velmi hratelné trajektorie. To vše se promítá do většího počtu přibližovacích ran, které přistávají na greenu, a ne v předním bunkeru. Tyto výhody přicházejí bez obětování schopnosti zpracovat míč a letět s ním poněkud dolů.

Závěr

Pokud jste jedním z mnoha hráčů, kteří plánují zlepšit svou hru a chtějí přejít na hráčská železa, Callaway Steelhead XR Pro je dobrou volbou. Tato železa mají o něco menší profil, aniž by se vzdala velké části odpouštění, kterým je řada Steelhead známá.

Koupit železa Callaway Steelhead XR Pro můžete ZDE

Následující dvě záložky mění obsah níže.

• Bio